Jullängtan

Jag längtar sååå mycket efter julen nu. Aldrig känt en sån längtan sen jag va liten fast nu är det nog ändå en större längtan. När man var liten längtade man efter Kalle Anka och julklappar men nu längtar jag efter ALLT!
Längtar till och med efter skolans julbord som inte är så gott men det är ju mer grejen. Komponerat ihop massa julmusik på Spotify nu så det är klart men får inte lyssna för tidigt så man tröttnar om det nu går. Jonathan skulle fly hemmet iallafall... Hittade självklart en bild på skolans julbord från förra året!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det är väl mysigt med julen och ha något att längta efter:) jag går och tittar på alla tomtar och har redan köpt röda ljus och ljuset du tänder varje dag. Började igår tänka på vad det ska bli på vårt julbord. Roligt när ni alla kan och vill komma:)

2012-11-08 @ 14:26:12
Postat av: Marie

Jag ska nog också shoppa lite julsaker :) ska bli jättetrevligt att fira julen den 22e hos er! Ni får säga vad som ska tas med så ni inte gör allt! Kakor, bröd, köttbullar eller liknande!

2012-11-08 @ 16:46:33
URL: http://Elisabetmarie.blogg.se
Postat av: martina

julen är det bästa!! så mysigt med musiken,maten och stämningen:) Vill ni gå på jul på Liseberg med oss?

2012-11-08 @ 18:44:18
Postat av: Marie

Klart vi ska gå på Liseberg ihop Martina vi bestämmer en dag imorgon så har vi något mysigt att se fram emot (L)

2012-11-08 @ 20:43:25
URL: http://Elisabetmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0