Norda Bar & Grill

Jag och Anna åt världens bästa brunch idag inne på Clarion Post. Det var så himla gott och generöst, ni bara måste gå till Norda Bar & Grill och testa själva.
Jag började med att kika in utbudet på dessertbordet, det var så mycket gott! 
Det finns ostar, charkuterier, fisk och skaldjur, soppor och andra olika typer av smårätter.
Fräscht upplägg och alltid påfyllt.

Finns även ett bord med asien-inspirerad mat.
Utöver buffén får man beställa in en varmrätt. Både jag och Anna tog en toast med svensk rapsgris och kimchi coleslaw, väldigt mört och gott!
Vacker ❤️
Jag hade ju självklart sparat mig till desserten och smakade på mycket av utbudet och tryfflarna var riktigt goda.

Kommentarer
Postat av: Annika

Himla gott! Du får ta med mig dit en gång;)

Svar: Absolut det får vi göra tillsammans 😁 du hade gillat det!

2015-10-01 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0