In i dimman

Inte sett så mycket av backarna idag... Haft väldigt bra backar då det snöat men sikten var mestadels dålig. Ibland åkte liftarna bara in i tjocka molntäcken där man endast såg några meter framför sig.
Tur man har hjälm och ryggskena när man åker. Annars hade jag inte vågat mig ut :p

Björn och Henrik. 
Efter lunch gick jag till spat med Jonathan och Stefan. Vi badade i poolen och bastade i vanlig torrbastu samt i hamambastu. Jag är ingen spamänniska alls men det var kul att testa spat! Eftersom Henrik dessutom fyllde år idag så var vi ute på restaurang och åt en väldigt god middag. Jag åt ankbröst med gåslever i ravioli... Låter konstigt men det var gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0