Möjligheter

Har haft en fantastisk Påsk men nu är det dags att dra sig tillbaka till vardagen. Fått massa hjälp idag av Stefan med en ansökan som jag ska skicka väg imorgon för en Trainee i Schweiz. Ska möta en kompis över en kaffe mitt på dagen imorgon men innan dess måste jag ringa ett par företag... Undrar var vi är i världen om några månader... Kommer säkert titta tillbaka på detta inlägg i augusti och tänka, Det hade jag aldrig trott att jag skulle *** Jag kan lika gärna tänka mig någonstans i Europa som en fin by i Norge eller till och med Sverige. Liver är fullt av möjligheter, det är bara att ta dem!
En solnedgång jag fotade i Avoriaz. När vi åkte hem från alperna så fick jag en känsla av att det hade varit kul att bo närmre alperna, därav söker jag en trainee i Schweiz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0