Dagarna går

Tiden går och vardagen är tillbaka. Snart är det begravning för mamma och tankarna flyger runt i huvudet samtidigt som jag vill hålla fokus på skolan. Har totalt tre ämnen denna hösten. Hade tenta i det ena med grupparbete och presentation igår vilket gav ett betyg på A. Vi hade ett väldigt kul grupparbete samt en presentation som jag älskar att göra så därav så var det kul att plugga på det! Så lycklig för betyget, min tanke denna hösten var att bara klara sig men är så stolt! Har fått ett B och ett C i två inlämningar som jag gjorde ifrån Sverige så det är jag också nöjd med.
Irene och mamma på besök hos oss i Stavanger i somras (L)

Kommentarer
Postat av: Annika

Allt är annorlunda men vardagen är oundviklig! Både skönt och jobbigt! En fin bild på er:)

2014-11-29 @ 22:19:45
Postat av: Anonym

❤️Hon finns med dig hela tiden! Kämpa på

2014-12-01 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0