Halva borta

Att inte ha Jonathan här känns ganska konstigt eftersom vi ALLTID är med varann! Halva delen av mig är inte här och tyst som bara den är det i lägenheten. Även om det är jag som låter mest och hela tiden så har jag plötsligt ingen anledning att öppna munnen... Helt tyst är jag här hemma med BBC news rullandes i bakgrunden :)

Trots detta så är det nog väldigt bra att få sakna varandra och klara sig själv. Igår efter sista tentan var det festande från kl 17! Norrmännen vet hur man festar :) Idag blev det lugnt hemma med en tur på köpcentrat då jag behöver ett par skor men fann inget...

Ikväll tog jag och Eirik en löprunda iallafall så något nyttigt gjort denna dag. Imorgon blir det SOL vid havet :)



Kommentarer
Postat av: Annika

Oh va fint skrivet!! Halva borta:( Men som sagt att få sakna och vara saknad ibland är inte så dumt;) Du finns i alla fall i våra tankar! Lycka till med jobbet👍kramar från oss

Svar: Tack fina Annika :) Jag saknar er och tänker på er mycket!

2014-06-07 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0