Spring i benen

Imorse blev det en springtur runt Store Stokkavatn. Hade hört sedan innan att det var en längre tur men jag hittade fram, runt och hem på en helt okej tid!. Nu har jag nytt norskt nummer och jag kan använda internet igen. Har inte vågat springa på nya vägar när inte GPSen i telefonen fungerat utan internet.

 Älskar grönskan!!!
Björkskog, granskog, gårdar, villor, golfbana, hästar och hagar... Det fanns mycket att se på den vackra turen, gillar den redan.
Lite tungt var det när jag insåg att det är på andra sidan sjön plus någon kilometer till kvar... Jag tänkte att jag kommer hem fortare om jag springer så det flöt på med ny spellista i öronen.
Jag är bra!
Sjukt bra :)
Hemma blev det havregrynsgröt med kanel och russin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det var bra gjort, långt! Du verkar inte ha tappat någon kondition;)

2013-09-08 @ 18:19:00
Postat av: Annika

Jag var inte anonym?!

2013-09-08 @ 18:19:56
Postat av: Marie

Jag var ändå stolt för jag har bara sprungit en gång på en hel månad utomhus. Gymmet är inte samma sak riktigt...

2013-09-08 @ 18:25:13
Postat av: Martinis

Sjukt

2013-09-13 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0