Pojkarna bjuder

Martina och jag började eftermiddagen på gymmet med både kondition och styrketräning samt bastu som avslutning. Efteråt njöt vi av ett glas vin i soffan samtidigt som våra pojkar slet med en trerättersmiddag i köket.
Vi blev så överraskade av den helt fantastiskt goda och inte minst komplicerade mat som de bjöd på.
Våra egna mästerkockar
Till förrätt serverades en räk och löjroms toast med god hetta. De gjorde allt från grunden, kokade till och med fond på räkskal till huvudrätten som bestod av ört och citrusfylld rödtunga med goda tillbehör... Behöver jag säga mer än att de satte ribban högt för den middag jag och Martina ska bjuda på framöver?
Redo att hugga in!
Till efterrättt serverades en Tiramisu à la Tony och Jonathan som var helt fantastiskt god. Jag åt upp min och halva Jonathans! 
Sockerchock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0