Afternoon Tea

Idag blev det lite plugg och mycket roligare saker istället. Gick upp ganska sent - skönt, och mitt på dagen fick vi besök av Tony som kom över på en fika. Några timmar senare åkte jag in till stan för att träffa Martina och Anna för att göra lite nyttigheter för de uppkommande födelsedagarna och dessutom fika. Vi fikade på Brogyllens café där de serverar afternoon tea efter kl 15. Man fick ett litet hopkok av småkakor och scones med olika marmelader och en hel kanna te!

Mumma!
När jag kom hem från stan hade Jonathan två klasskompisar här så det blev lite tvspelande istället för plugg men jag har så dåligt tålamod när de andra är så bra och jag så värdelös på skjutar-spel så jag slutade och pluggade lite, men det är fortfarande bara väldigt lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0