Utekväll med firande * 2

Igår kväll var det restauranghäng med tjejerna på Hagabion. Natta har precis fyllt år så vi firade henne med paket, god mat och dricka. Lite senare kom Anders och Henrik förbi och slog sig ner och tog ett glas med oss. Och ännu senare kom AL förbi som fyllde år så när tjejerna rullade vidare hemåt gick jag med Anders, AL och hans vänner till Linnéterrasen och hängde med trevligt folk tills förkylningen sa ifrån och jag åkte hem.

Jag på Hagabions restaurang med fjäderörhängen från Indiska.

Min fina bror som fick blåare ögon än blonda mig, orättvist!

AL och Anders på Linnéterrassen, riktigt trevlig kväll med nya fina bekantskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0