Ceasar sallad

Gjorde en god ceasarsallad häromdagen. Blev riktigt gott med kyckling, brödkrutonger, bacon, tomat och olika sorters sallad. Egentligen får man väl inte kalla den ceasarsallad om man inte har den typiska dressingen men det fick bli en variant på den iallafall.

Vi har sallad för flera dagar...

Jag har typiskt nog blivit förkyld också. Det bröt ut igår, söndag, så jag åkte till apoteket och köpte naturläkemedlet "Kan Jang" och "Probi Frisk" som innehåller massa bra bakterier. Har även köpt c-vitamin brustabletter. Nu ska jag bara se till att äta massa vitlök som stimulerar immunförsvaret. Vad som är sant och verkligen fungerar vet jag inte men så länge jag och min kropp tror på det så fungerar det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0