Otur...

Jonathan fick sin present äntligen efter att ha försvunnit i postens system! Vi såg tyvärr att emballaget var skadat och när vi öppnade paketet var bilden även den skadad. Jag hade köpt vår efterlängtade tavla (bild) som vi väntat på ska komma i produktion i snart 1 år. Riktig otur med leveransen. Ska skicka tillbaka den till allposters men har även skickat mail med bilder på skadan så de kan godkänna innan jag skickar tillbaka.

Försmak på vad som kommer att sitta ovanför vår soffa. Love it!

Kommentarer
Postat av: Annica

nej fy, allposters har ja beställt från och tavlan kom inte fram på flera veckor. Jag ringde och mailade men fick bara difusa svar på engelska. Så hittade jag en annan www.easyart.se och beställde därifrån istället. Paketet kom efter bara några dagar och tavlan var jättefin.



En vecka senare dök plötsligt tavlan från allposters upp och den var verkligen skräpkvalitet i jämförelse med den från easyart och jag fick skicka tillbaka den så kommer aldrig att beställa från dem igen. Men jag kan dock varmt rekommendera easyart och de har dessutom en svensk kundtjänst -vilket jag tycker att alla företa med en .se adress borde ha!

2011-11-13 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0