Helgen = Bortskämd

Denna helgen har jag levt i lyx! Fredagen efter skolan var vi bjudna på middag hemma hos Anna och Filip där det bjöds på riktigt god mat som alltid!

Söta Anna provsmakar chokladdoppade kaffebönor som skulle dekorera kaffepannacottan som var en riktig hit!

På lördagen var det dop för Oliver som jag nu är Gudmor för. Lillen sov hela dopet och vaknade inte ens när Prästen tog vatten på hans huvud. Det där med att sova och även somna lite varsomhelst ligger faktiskt i släkten ;) På dopet höll jag ett litet tal från Evangeliet med Jesus och barnen. Nervöst men det gick bra. Efter dopet bjöds det  på stor buffé och tårta därefter, allting var så gott! Efter att blivit bjudna på mat efter dopet var vi bjudna på middag hos Urban och Annika med vänner och släkt på en underbart festlig middag!

Jag och lille Oliver som är så fin.

Idag är det fars dag och jag har spenderat hela dagen med familjen. Blev även denna dag bjuden på god mat och dagen bestod av att sitta med mor och far framför brasan utan tidsuppfattning och bara prata. Pappa fick en farsdag tårta som var mycket uppskattad!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gud vilket fint kort!! Ni är bäst..

2011-11-14 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0