Ännu en mysig helg är förbi

Jag är ju riktigt dålig på uppdatera bloggen! Här kommer ett litet sammandrag från helgen iallafall. I fredags åkte jag hem till mor och far för att försöka sy mina julgardiner till köket och gardiner jag köpt till vardagsrummet. Jag trodde inte det skulle ta så lång tid och det här med att sy är väl inte min grej. Mina raksömmar var som sicksack! Mamma har iallafall finaste symaskinen vilket gör det lite roligare! Gardinerna till vardagsrummet får jag försöka med en annan dag...

Ska visa bilder när det är klart och julpyntet är framme!

På lördagen var jag hemma hos Martina, åt och drack gott i trevligt sällskap.

Vi åt jättegod Canneloni med spenat och kesofyllning med en stor sallad till. Detta måste jag testa göra hemma någon dag!

Till efterrätt blev det goda ostar, fick en ny favorit som jag inte kommer ihåg namnet på men något i stil med crembosola?????

Kommentarer
Postat av: Anna Olofsson

Cambonzola ;)

2011-11-22 @ 11:31:48
Postat av: Marie

Thanks sweetie (L)

2011-11-24 @ 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0