Morgon <3

Idag lät jag klockan ringa länge innan jag gick upp. Det som får mig att gå upp lite tidigare än en vanlig helg är att jag kan göra en redig lyxfrukost med massa goda pålägg, fruktsallad, smoothie, kaffe och lite annat smått och gott!

MUMS!
Andra chansen för att få vara med i finalen i Eurovision var i förrgår och jag satt spikad och blev jätteglad när Sverige gick vidare. Ikväll gäller det för då är det ju "riktiga" Eurovision finalen! Hoppas det går bättre än tidigare år så vi slipper andra chansen men jag tror att det kan fungera men kanske inte vinna... Eric Saades låt "Popular" känns som en pop radiolåt, inget som symboliserar Sverige som Norge gjorde med Alexander Rybak och "Fairytale". Det kändes nordiskt med dans, musik och allt! Hade velat se massa 12 poängare till Sverige, det var ju ett tag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0