Ingen ork

Nu börjar det ta emot med plugget... Usch, men första tentan är om två dagar och sista är nästa tisdag! Jag vill ha sommar så jag kan;
jobba,
träffa kopmpisar,
träffa familjen,
slippa känna ångest för att jag inte sitter vid böckerna,
bara sitta inne en hel dag och titta på TV,
sitta på en uteservering och dricka rosé med tjejerna,
göra klart min balkong,
grilla grilla grilla,
inte behöva öppna en bok,
cykla till havet och ta med en flaska vin och mat med min kärlek,
ta hem klasskompisarna utan att kriga vid bordet om vem som har rätt.
göra absolut ingenting!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker ni är jätteduktiga båda två som kämpar på! Och nu är ju snart första året avklarat, check!

Heja heja!

2011-05-25 @ 08:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0