IKEA

Idag kom Martina hem till mig på lunch så åt vi tortellini med gräddig spenatsås och sallad. Efter lunch och kaffe på balkongen åkte vi en sväng till MIO och kikade runt lite.
Efteråt åkte vi till Ikea där jag skulle köpa trall till balkongen men den var slut och kommer aldrig in igen... Surt men tydligen är det så Ikea gör då de vill ha slut på sommarsortimentet innan sommaren ens är här. Så inga nya leveranser heller så jag får hitta några andra som har trall till bra pris! Köpte lite blommor som jag planterade om med på balkongen iallafall. Martina köpte en jättefin matta i vinröd. Har också blivit lite sugen på att ha en matta i vardagsrummet. Det blev lite matshopping innan vi åkte hemåt så nu är kyl och frys fyllda med massa gott!

Så gott när man har massa frukt hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0