Grill och bio

Idag blev det inte så mycket pluggande som jag tänkt mig men jag har städat och sålt min balklänning iallafall. Ikväll var vi hemma hos Johanna och Andreas och grillade. Vi hade köpt med oss kött från Kaprilfolkött igen och vi var lika nöjda denna gången. Testade lite olika typer av kött men rostas var en favorit. Men den får man inte grilla för länge då det blir för torrt.

Jag var grillmästarn.

En hungrig Andreas

Det var jättegott!

Hugg in!
Efteråt åkte vi in till stan och såg den nya filmen "Pirates of the Carribean - On stranger tides". Den var riktigt bra precis som de andra men jag saknade Keira Knightley och Orlando Bloom lite grann... Men de kanske kommer fler filmer!

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Jättefina bilder! Och en riktigt trevlig kväll. Måste vi göra om snart!

2011-05-22 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0