Det är över nu...

Igår, fredag, så hade jag sista tentan för denna perioden i matte. Det gick som tur va bra och jag har en hel helg som jag inte ens kan plugga. Produktionstekniktentan gick riktigt bra i måndags också så det är skönt! Det firar jag med att ligga i sängen en lördag till klockan två, titta på TV, äta godis och pizza! Igår var vi ute med klasskompisarna och firade på biljardpalatset och sedan Valand. Det var riktigt kul men jag var trött och seg så vi drog hem ganska tidigt. Lillebror var på kortvisit också och bjöd på wienerbröd och kakor!

Lillebror va glader!
Han hade köpt ballerina kladdkaka kakor! Jättegoda att doppa i kaffet. Tydligen ska man doppa i mjölk för då är dem som bäst! Måste testa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0