Work Work Work

Underbart jag fick jobba igår! Var i Varberg hela dagen med massa leveranser! Man mår så bra när man har jobbat en hel dag och man är sådär riktigt trött. Inte som att gå till skolan... Hoppas det blir mer snart, får förmodligen besked imorgon! Imorgon blir det brunch med Martina också. Hon kommer hit så jag hoppas solen skiner så vi kan sitta på balkongen.
Idag har jag varit i Marstrand med mamma. Det fanns miljoner prästkragar överallt så jag kunde inte motstå att plocka och ta med mig hem. Vill ju dock ha till midsommar men vi får se hur det blir med det... Kan ju alltid plocka lite andra blommor runt omkring här hemma men prästkragar är ju en favorit. Någon som har sett ängar med prästkragar i Göteborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0