Finbesök

Igår var det inflyttningsfest hemma hos Hanna och Robin. Träffade massa gamla kompisar jag inte sett på år så det var en helt underbar kväll! Lägenheten var jättefin och vi satt på balkongen större delen av kvällen i de egensnickrade möblerna som de hade gjort så snyggt. Tyvärr inga bilder från kvällen...

Fick finbesök ikväll av Hozan och Anders som kom med wienerbröd. Jag har fått en servis av mor och far med koppar och fat från "Mon ami" som jag fick invigt idag.

Dukat med nya servisen. Har hänt lite på balkongen det senaste, vi har lagt golv och gjort det mysigt med kuddar och ställt ut trädet som trivs bättre utomhus. Visst blev det fint!? Men jag tycker något fattas... Förslag är välkomna!

Hozan gillar wienerbröd!

Anders är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Johanna o Andreas

Så fint ni har fått det på balkongen!! Men det är ju jag och Andreas som fattas ;)

2011-06-13 @ 14:48:18
Postat av: annika

Tänkte samma tanke som Johanna! Fast då Urban och jag!Jättefint!Hoppas vi ses snart! kram annika

2011-06-13 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0