En dag med Elin

Häromdagen kom Elin hem till mig med sin lilla Frank som jag visat på bloggen tidigare men nu har han blivit större! Vi fikade på balkongen och pratade i flera timmar, sedan bestämde vi oss för att åka till Elin och grilla. Vi grillade korv, revben, lite annat kött och hade pommes frites till det. Jättemycket mat men det var riktigt gott! På kvällen gick vi upp till Slättadamm med Frank och tittade på ankungarna som försökte fånga alla mygg.

Elin vid Slättadamm.

Frank the tank! Underbar...

Kommentarer
Postat av: Erre

ni kanske inte kommer ihåg mig och min hund bomba den svarta gamla engelska staffen?äsch! who cares? fin bild på frank han är verkligen wonderful!

2011-07-10 @ 09:37:41
URL: http://shofsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0