Lyx i vardagen

Igår mötte jag upp Pauline i stan och tog en promenad och njöt av det fina vädret. Vi kikade runt lite på restauranger att äta middag på och hamnade tillslut på Pasta+. Det är ju väldigt god mat...

Jag tog en pasta med kräftstjärtar, gott!

Paula tog en pasta med oxfilé som också var väldigt god!

Sist jag var på Pasta+ tog jag en tiramisu till efterrätt men den var så himla god så jag var bara tvungen att ta den igen! Paula tog en creme brulée som också var riktigt god. Efter lite mer mat än vad vi egentligen orkade i magarna kände vi för att ta en promenad och strosade runt i stan och njöt av Göteborg. Jättemysig kväll som avslutades med en kaffe på Cappuccino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0