Lov

Så underbart nu har jag två hela veckor ledigt från skolan! Måste självklart plugga och göra ett grupparbete men jag är ändå ledig! Ska nog boka en resa i veckan till Danmark för att kunna komma bort från allt och  bara vara. Det var lite grått väder i morse men jag gick ut en promenad till havet och då kom solen fram så det blev en riktigt skön promenad. Funderar på att ta en till med Jonathan i eftermiddag ifall han kan slita sig från sitt nya tvspel han fick igår...

Ikväll ska jag träffa Sabbe för att inviga Linnéterrassens uteservering för året. Det blir självklart kaffe baileys som vi älskar och massa prat.

Sabbe förra våren på Linnetarrassen. Det var lite kallt men vi satt ändå ute! Hoppas det är okej väder ikväll så vi kan sitta ute igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0