Min underbara dator

Idag var jag och Jonathan iväg med Urban för att kika på datorer. Vi var på Inet som tyvärr inte hade rosa datorer men Jonathan hittade sin där. Han ville ha en lite mer avancerad än mig. Jag nöjer mig med att den ska klara av Office-paketet, något mindre program för skolan och självklart blogga. Vi var även på MediaMarkt, OnOff och Siba. Siba hade min favorit men jag fick köpa till ett större Ramminne på Inet så den klarar av lite mer. Det blev en Asus som både matchar min blogg och Ipod!

Nu under kvällen har vi varit med våra True Blood slukare hos Urban och Annika på middag. Vi fick god Caipirinha till drink på altanen och toast med räkor till förrätt! Sedan bjöds det på gott från grillen och en favorit - grillad banan med glass till efterrätt. Man får passa på nu för snart är det inte lika trevligt att stå ute och grilla... Vi hade det iallafall mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0