Sommarminnen, 21 fyllda år...

När jag startade denna bloggen så var det när jag fyllde 21 i somras. Jag skrev nog till och med i första inlägget att jag skulle lägga upp bilder från grillkvällen som jag hade tillsammans med vänner i Hjuvik. Nu har jag fått tag i bilder och lägger upp några fina! Får en lite att längta efter sena sommarkvällar ute...

Färdigt för att ta emot gästerna.

Sabrina som vi samtidigt firade. Även Annie firades denna kväll så det var kalas för tre. Tobbe kom! Inte så ofta han är i Sverige så det var kul!

Anders myser med EllaPella på gräsmattan...

Killarna samlades innan grillen tändes.

Viktor som gav mig den absolut finaste blombuketten och min kära lillebror!

Söta Paula som hjälpte till med allt den kvällen!

Skönsång för födelsedagsbarnen, Annie var dock försvunnen...

Här är vi samlade alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0