Nervös till tusen

Efter att ha gått retorikkurs och Speechkurs i gymnasiet så är jag inte nervös inför att hålla tal, trodde jag... Det var nog skillnad på gymnasiet med liten klass och man kände alla. Nu är det såpass nytt så jag blev jättenervös. Jag skulle redovisa ett problem som jag löst nu under några veckors tid... Pirr i magen var det iallafall! Det gick bra som tur var och nu är det full fart med att plugga till tentorna nästa vecka!
Idag fyller även Josiane år så ett stort Grattis ,jag fram emot att fira dig till helgen!

Kommentarer
Postat av: Pauline

=om("maries redivisning"="super";"JA";"NEJ")



-->JA



...och inga värdefel här inte!

2010-10-15 @ 05:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0