Saffransglögg och röda naglar

Jag har fixat med mina naglar för en gångs skull så de är röda och fina. Började med genomskinligt grundlack väntade länge och la sedan på det röda lacket från MaxFactor.. Efter att de också torkat skulle jag avsluta med genomskinligt för att det skulle bli glansigt och fint. Men när jag skulle lägga på lacket så löstes det röda lacket upp och fastnade på penseln. Trodde det var lacket som var dåligt så jag tog fram ett annat genomskinligt lack men det hände samma sak igen. Nu har jag förstört två genomskinliga lack för att det är rött nagellack på penslarna. Hatar MaxFactor köper aldrig det igen!

Det blev fint även om det bara blev genomskinligt lack på tre naglar...

Jonathan fick Saffransglögg i present så vi har druckit första glöggen för året. Den var väldigt god men den smakade inte så mycket saffran. Fick även tillfälle att använda morfars gamla glöggmuggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0