Makeup

Köpte för ett tag sen nytt smink och har testat det ett tag nu och tycker verkligen om det! Jag var inne på att köpa i.d Bare Minerals smink som alla snackar om så jag gick till Åhlens. Jag har alltid haft känslan av att de alltid hjälper en mycket där med smink men har ändå alltid handlat på Kicks. Gick till Åhlens i vilket fall och fick NADA hjälp så jag struntade i Åhlens och gick till Kicks istället. Fick hur bra service som helst på Kicks i Nordstan och en tur med en expidit i affären som hjälpte mig med allt jag ville ha... Toppen och tummen upp för Kicks, jag kommer inte sluta handla där...

Fick även en Mascara från Elisabeth Arden och ett test på en god parfym! Älskar gratis (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0