Kärleken är gammal och grå...

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Jonathans födelsedag! Imorse vaknade kärleken av min förkylda hesa röst sjungandes, men det är tanken som räknas. Det blev frukost på sängen men sedan skulle jag till skolan (Jonathan hade ingen lektion). När jag väl kommit till  skolan läste jag på skärmarna i entréen att lektionen var inställd. Kollade igår natt på skolans hemsida men man ska tydligen kolla innan man åker till skolan också ifall lektionen är inställd... Fick iallafall gjort lite grupparbete med Edvin som också åkt dit förgäves..
Jag skrev för några dagar sen att jag var på Restaurang Linnéa Art Restaurant och skulle troligtvis gå dit snart igen. Josiane bjöd mig och Jonathan  på middag där ikväll faktiskt. Jättegod mat var det. Vi började med lite bubbel och sedan åt vi god marulk och till efterrätt avnjöt vi Valrhona choklad med Youghurtglass och valnötter. Verkligen jättegott och trevligt. Tog några bilder från kvällen... 

Josiane och Jonathan och i bakgrunden ser ni ett värk från Kosta Boda.

Dörrarna i bakgrunden från Kosta Boda är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0