Shoppingsöndag

Idag mötte jag Anna i stan för en liten shoppingrunda på stan. Vi letade febrilt efter en spets bandeau top till Anna men vi hittade det inte i någon av de stora kedjorna man skulle kunna tänka sig ha det.. Det finns dock på Asos.com på REA för 73kr men då är det också en fraktkostnad på ca 50kr och man får vänta några dagar..
Vi tog en lång fika på Nöllers Café i Haga där det bli Cèvre Honung panini och hallonpaj efter det.

Anna och jag flyttade ut till uteserveringen då det slutat regna och ganska snabbt tittade solen fram igen. Det blev lite shopping på Twist&Tango där jag köpte två toppar och Anna hittade ett fint linne!
 
Jag älskar trycket på denna oversize t-shirten, har tittat på den flera gånger och nu var den på REA så det var bara att slå till! Den beiga tröjan var så himla skön och funkar alltid.
Mascaran började också ta slut hemmma så jag köpte favoriten Lancome Hypnose.

Den både förlänger och ger volym. Det jag gillar med den vanliga Hypnosen är att man kan arbeta så mycket med den utan att det klumpar. Hypnose Drama testade jag för ett tag sedan men det blev lite väl tjockt och mörkt. Det har även kommit en ny i serien Hypnose, Precious Cells men den skulle tydligen ge lite mindre volym men förlänga bra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wiee, vilken fin blogg du har gjort, jättekul att läsa! Klart jag hjälper dig att fixa lite men det tar typ en hel dag...om du bakar nåt gott så kommer jag över ;)

Kollar på new moon nu för vi ska oxå se nya filmen eclipse snart, har just pausat så jag ska fortsätta kolla nu. Hoppas vi ses snart, ha det gött så länge. Stor kram

2010-07-18 @ 22:17:00
URL: http://dagenstidsfordriv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0