Grillkväll och Fotboll

Helgen är över och det har varit en lugn dag på jobbet. Kom hem tidigt och satte mig med mitt matteplugg. Jag ligger efter en del och tänkte jobba ikapp idag men jag har fastnat. Paula kommer och räddar mig imorgon som tur är. Idag åkte min älskling iväg på en liten resa i Sverige. Just nu är de vid Visingsö och tältar. Det är hans sista semestervecka så jag hoppas han njuter till fullo! 
Jag hade grillkväll med vänner i lördags men tog inga bilder själv.. Ska se om någon fotade lite så kan jag lägga upp bilderna här så ni får se!
Vi tittade även på finalmatchen igår tillsammans med Johanna och Andreas. Somnade självklart i förlängningen men jag hade ju hoppats på seger till Holland!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0