Älskade Elle

Idag kom Elle Mat & Vin med posten. Man blir alltid lika glad när den kommer för det är ju inte allt för ofta den kommer, ungefär varannan månad. Men när jag kom hem från jobbet så blev det att laga mat och fixa lite för Johanna och Andreas skulle komma efteråt och se på True Blood med oss. Jag ville bjuda på något jag hade hittat när jag bläddrade genom Elletidningen som hastigast men det blev en flopp.. Lite tråkigt men jag ska försöka igen och ändra lite saker. De andra tuggade i sig och sa att det var gott ändå! Nu ska jag ta en kopp kaffe, lägga mig på soffan och läsa min kära tidning.

Hembakade drömmar och kakor jag fått av far min. Det fina fatet är från farmor.

Ser mumsigt ut med hemlagad pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0