Teos och Puta Madre

Oj lagar nästan ingen mat här i Sverige! Vi röjer ju i mormors lägenhet och tar med hämtmat och har nu avslutat med restaurang två dagar i rad. Inte helt fel! Jag var på Puta Madre igår med Anders, Julia och pappa. Känns som jag var med i serien Boardwalk Empire med 20-tals bordell stil. Maten var fantastisk. Jag åt kalvlegg som kokat över natten... Mmm! Servicen va fantastisk! Dit går jag snart igen. Ikväll firade vi Martina med tjejgänget på Teos nära Hagakyrkan. Jag tog en pasta som va perfekt, precis sådär italienskt fylligt och enkelt men så smakrikt! Exakt ett sånt ställe jag vill vara på en vardag med mina bästa tjejer och dela en flaska vin och äta gott! Mycket personlig och bra service även här! Inga bilder dock... Varit för ivrig i ätandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0