Så mycket saker

Jag, Anders och pappa har packar som bara den idag i mormors lägenhet. Jag gick genom alla hennes kläder och det är så synd att hon inte har samma storlek som mig! Hittade så mycket fint! Fick hejda mig när jag kom till hennes handskar och sjalar... Det var tungt och motigt i starten att röja men sen blir det kul när alla fina minnen kommer kopplat till de olika sakerna man plockar fram. Myrorna kommer bli glada med allt vi skänker bort :) hittade ju denna fantastiska vas idag som jag va lite rädd för sin liten. Den är gigantisk!
Jonathan, du har ingen talan vi ska ha den i vårt hem på en piedestal ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Vi kan ha den i vårt hem. Men det där en en pedistal är en annan fråga. I dagens samhälle använder man inte pedistaler. Vasen kommer in men inte pedistalen. ❤️

Svar: Haha okej han får stå på en bänk ;)

2015-02-23 @ 23:06:00
Postat av: Annika

Håller faktiskt med Jonathan .... Denna gången;) Är ingen fan av pedistalen men vasen är lite fräck:))

Svar: Hehe nä tror ändå att en pedistal aldrig skulle funka i vårt framtida hem om vi inte bor i ett gammalt slott :) Jonathan har rätt ibland.... ibland ;)

2015-02-25 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0