Min fina mormor

Det blev nog alldeles för mycket med allt som skedde under 2014 samtidigt som sjukdomar tog över. Läkaren ringde pappa den 5e januari och sa att läget hade försämrats drastiskt. Jag var på väg till vaccinationscentralen i Stavanger när pappa ringde. Jag bokade en flygbiljett hem och Jonathan åkte utan mig till San Francisco med klassen. Jag hann hem och få vara med dig det sista dygnet men sen tog du dina sista andetag... Även om du inte kunde säga något så vet jag att du kände och kunde höra att jag var där hos dig. Jag saknar dig så och föralltid kommer det vara tomt att inte höra dig glatt säga "Hej vännen" när jag ringer.... Så tacksam och så mycket glädje vi speciellt gav varann de senaste åren. Du finns hos mamma nu och jag vet att ni vakar över mig.
Jag kommer gå till Ahlströms café med Jonathan och alltid kunna tänka på alla fikor vi hade tillsammans.

Alltid så fin

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina mormor! Fina minnen att för alltid bära med sig❤️

Svar: Ja absolut det är många fina minnen ❤️

2015-02-10 @ 19:30:10
Postat av: Tinisen

I love u❤️

Svar: ❤️❤️❤️

2015-02-16 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0