Mexico Puerto Vallarta

Eftersom jag har känt att det har varit vissa saker att blogga om det sista som bara legat på vänt så har jag inte lagt upp det vardagliga det sista men nu får ni en bildström  från Mexico :) Kommer säkert mer bilder framöver från resan men det tar tid att föra över och jag väntar på lite bilder från vänner. Efter mormors bortgång så bokade jag en flygbiljett ned till Mexico för att joina resten av klassen. Jag landade den 14 januari, en dag efter resten av gänget och fick världens välkomnande av allihopa (L)
Från stranden Bocca åkte vi ut med båttaxi till denna mysiga strand.
Lugnt o stilla...
Solnedgång från Villa Mia som vi bodde på i Puerto Vallarta.
Båtutflykt med snorkling in i grottor där vi hittade en blåsfisk. Jag och Jonathan fick låna Urbans Go Pro 3 så hade möjlighet att ta massa roliga bilder och filmer undervatten! Hur kul som helst på en sån här typ av resa.
Bara att simma in i grottan
Kom ut till en vacker strand efter att ha simmat genom grottan :)
Bara att fortsätta längre in i "grottan"
Var på fisketur där jag drog upp en Mahi Mahi på 15-20kg, en typ av delfinsfisk (tyngsta jag någonsin gjort). Mexikanarna på båten var så skeptiska till att ha med en tjej men jag lyckades!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Goa bilder!!

Svar: Tack :)

2015-02-12 @ 14:09:19
Postat av: Johanna

Roligt att se lite bilder!! Längtar efter solsemester nu!!

Svar: Eller hur jag började längta tillbaka till värmen efter att ha kollat genom alla bilder :p

2015-02-12 @ 14:20:47
Postat av: Tinisen

Åhh vilka bilder! Ser fantastiskt ut😍

2015-02-16 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0