Ännu en resa

Känns som jag flyger mer än vad jag åker buss för tillfället... Nu ska jag tillbaka till Sverige igen den 21 februari till den 27 februari för att städa ut mormors lägenhet samt gå på 60-årskalas :) Pratade med Myrorna idag och de är ju så fantastiska att de kan bara komma och hämta allt man inte vill ha i lägenheten. Problemet var att de ville veta hur mycket som skulle hämtas... Hmm jag har ju inte ens tänkt på vad som ska behållas. Massa fina släktsaker och så vidare... Jag pratade med en värderingsman som ska komma och se om de vill ha något av värde också som de kan ta med, vilket inte går att avgöra på förhand själv. Sen blir det att beställa städning för det tror jag är värt de tusenlapparna, tiden rinner iväg!

Kommentarer
Postat av: Annika

Välkommen hem igen:))

Svar: Tack så mycket :)

2015-02-14 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0