Alla Hjärtans Dag

Lyx lyx lyx, det är så jag vill känna en speciell morgon som denna. Så varför inte en champagnefrukost? Vi hade massa exotiska frukter som pitahaya, ananas, melon, apelsin, kiwi och passionsfrukt. Efter lite champagne och frukt så blev det lite mer traditionell frukost med kaffe och nybakat bröd. Vi älskar detta bröd som ni har recept på här.
Bra? start på dagen.
Så friskt och gott.
Snart ska vi ut på tur och tar med oss picknick. Solen skiner, det är vindstilla och vi har en hel dag för att bara vara med varandra <3 Jag har ett bröd som ska jäsa i 8 timmar fram till middagen, provar mig på egna baguetter till kvällens middag med räkor. Det går inte att finna en god baguette här, Norge i ett nötskal!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Passa på att njut det är ni värda <3

Svar: Absolut! Hade ni också en trevlig alla hjärtans dag med lilla familjen?

2015-02-14 @ 19:28:11
Postat av: Annika

Vilken frukost! Jag blev oxå bjuden på frukost;) men ingen champagne.....sådan son sådan ....hm;))

Svar: haha jaaa Urban får bli inspirerad av Jonathan till nästa Alla Hjärtans dag ;)

2015-02-14 @ 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0