Downhill dag 1

Haha herregud vilken adrenalinkick!!! Haft kurs hela förmiddagen och eftermiddagen. Innan lunch lärde vi oss ta kurvor och sluka hoppen medans efter lunch lärde vi oss att hoppa och droppa! Jag bara älskar detta, livsfarligt men så underbar känsla att flyga över hoppen :) jag fick inte till något riktigt bra drop så det får jag öva på imorgon men det är läskigt att bara åka ut över en kant och marken försvinner! Fortfarande hel även om det värker i händer och armar. 

Träffade även massa trevligt folk i backen som också var på kurs. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Häftigt!!

2015-08-06 @ 22:29:04
Postat av: Annika

Oj, det skulle jag aldrig våga ! Hoppas det blir bra imorn oxå!

Svar: Hehe okej. Jag är nöjd då länge jag inte bryter något idag :)

2015-08-06 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0