Löpstart

Idag sprang jag utomhus för första gången i år! Fick bra tips från en bok Annika köpt att man ska vänja kroppen vid löpningen, inte slita ut den. Därför började jag med en promenad och sprang intervaller med gång mellan. Så fort jag fick upp ett ansträngt flås så gick jag. Avslutade även med gång och stretchade på uppfarten när jag kom hem. Nu måste jag vänta ett par dagar innan nästa tur. 4.5km blev det idag längs vattnet i strålande sol, bra start!
Gamla skorna behöver uppgraderas snart... 
Rätt kläder på!

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt Marie !

Svar: Ja lät så skönt när du va igång 👍😊

2015-04-17 @ 10:37:27
Postat av: Anonym

Heja heja! Sportamore har schyssta löparskor och bra priser om du vet vilken strlk du vill hA :-) /Johanna

Svar: Tack för tipset men jag måste nog vänta tills jag fått jobb men då kanske det är sommarrea 😎 kramar

2015-04-17 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0