Sol på sista lediga dagen

Fått en underbar sista dag innan allvaret börjar med jobb imorgon. Kläderna är strukna och jag känner mig så köar jag kan bli. Idag var jag hurtig ich tog en tur upp på gymmet, inte mycket folk alls. Väldigt många har rest från Stavanger denna helgen så inte så många kvar och några har tentor kvar som måste sitta och plugga...

Efter träning bakade jag denna fina kaka! Det är kvällens fika till alla som kommer över och ser Game of Thrones.
Under dagen har jag solat nere vid havet med Pål, Eirik, Brian och Ole. 




Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt! Och gott ser det ut;) Hoppas det gick bra din första dag på jobbet!

Svar: Ja det har varit toppen i starten men mycket info och intensivt :) tror det blir kul när man får arbeta på riktigt, kanske mitten av nästa vecka :) hur är det hemma med er?

2014-06-09 @ 22:24:37
Postat av: Annika

Allra är bra här Marie! Mathilda och Adrian är hemma;) intensivt men kul:) Urban är i Värmland. Marianne har brutit lårbenshalsen igen men repar sig bra. Låter som en bra första vecka för dig, intensiv, lärorik och kul hoppas jag! Vilken fin strand! Kram Annika

Svar: Så kul med besök :) tråkigt med Marianne, får hoppas det blir bättre snabbt!

2014-06-14 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0