25


Från familjen Edholm, min kusin med familj, fick jag en så fin bukett!
Goda vänner på besök! Bjöd på pasta med god köttfärssås. Till efterrätt hade jag bakat en sockerkaka med maräng täckt av grädde och jordgubbar. Allt var mycket uppskattat!
Fina presenter från alla! Familjen hade gett Jonathan i uppdrag att köpa en god champagne och en bukett med rosor. Av Johanna, Andreas och Oliver fick jag en vacker sommarsjal. Jonathan bjöd på finaste sång i morse och et vackert armband! Familjen vi bor hos gav en flaska Chablis. Helt klart en underbar födelsedag men jag saknade familjen och de närmsta hemma!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka fina blommor! Låter som en fin dag;)Det är du värd! Vår uppvaktning får du när vi träffas😘🎂🎁💐🎈kramar

Svar: Ja de förgyller hemmet nu 😊 vi firar igen när vi kommer till Sverige! 🎉🎊🎈🎊🎉

2014-07-04 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0