Caselösning

Var på caselösning idag vilket var otroligt givande. Det är en vanlig process att genomgå vid anställningar och internships hos företagen. Vi var hos vår huvudsponsor, ett gäng på 25 personer som sökt om att få vara med. Man placeras i en grupp om 5 -6 personer och får ett stort problem för ett påhittat företag på mååånga sidor att läsa SNABBT. Sen ska man komma med konkreta förslag hur de ska lösa sina problem. Det var samtidigt en tävling om vilken grupp som var mest effektiv och arbetade som ett team. Min grupp vann och jag blev utsedd till en bra ledare för gruppen av företaget vi var hos. Jättestolt :) Nu ska jag söka internships hos dem!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men Marie vad du kan! Jag tror på dig! Lugn och sansad med stor kunskap;)

Svar: Tack Annika, det värmde :)

2013-10-04 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0