Lussebak

Eftersom det är över två veckor kvar till kommande tenta så kände jag att det fanns tid att både besöka gymmet och baka på samma dag! Minsta köket att arbeta i men allt är möjligt om man vill och jag ville ha lussekatter :) Pål och Jonathan har redan godkänt dem!
Ytan att arbeta på uppskattar jag till 40cm...
Inte alls fina som vanligt men goda som attans! Har fyllt min mortel med kanelstänger och kryddnejlikor som får sprida sin doft i lägenheten! Bara att mortla lite då och då så luktar det fantastiskt i hemmet. Skulle ju lägga upp bilder på vår juliga lägenhet men det får bli imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johnna

Ser jättegott ut! Smart med morteln då luktar det jul :) här bor vi i en flyttkartong men en ljusstake har kommit upp iallafall. Inga lussebullar gjorda men imorgon ska vi baka pepparkakor med O och göra ett pepparkakshus :)

Svar: Åh va mysigt det kommer nog Oliver tycka om :) kul för ett att flytta snart!! Testa det med morteln för det luktar jättegott!

2013-12-03 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0