Kvällsrunda

Idag blev det en kvällsrunda ner till havet. Var bara noll grader ute så det var lite tungt att springa men så fint och lugnt ute!

När jag kom in så blev det en racerdusch för att hinna se säsongsstarten av "biggest looser". Inte sett programmet innan men tror redan jag är fast! Nästa program går redan imorgon.

Måste tipsa samtidigt om en sjukt bra app för alla runners. Den heter runkeeper och visar vart du springer, sträcka, hastighet, medelhastighet mm... Funderar på att signa upp till blodomloppet men har inte hittat någon mer som vill joina. Någon som är på för lite pepp och ett kul avslut 3 juni med ett lopp på 10km???


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAg kan tänka mig att springa :) om man har Ica kort brukar man få en picnickorg! Fast man måste vara 4-5 st tror jag...så vi får ragga upp några fler runners

2013-04-09 @ 22:41:52
Postat av: Marie

Oh va kul Johanna :) tror man får fördel om man är blodgivare samt icakort som du sa! Picknickkorg låter ju trevligt men tror det är svårt att få ihop så många som fem...

2013-04-09 @ 23:59:07
Postat av: Annika

Det är väl inte svårt! Dra med era män och Urban! Jag springer med jobbet så vi kanske ses;)

2013-04-11 @ 10:10:38
Postat av: Marie

Jag har bokat nu :) killarna vill ju bara springa göteborgsvarvet!

2013-04-11 @ 17:32:56
Postat av: Tinis

Jag kanske är på ☺

2013-04-11 @ 22:23:11
Postat av: Jonathan

Haha klart att du är på syster när man får en picknick-korg :) plus att man kan använda Ica- kortet! :)

2013-04-11 @ 23:07:41
Postat av: Marie

Kul Tinis :) i sånna fall får du träna lungt med knät nu innan ;)

2013-04-12 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0