Julpyntet åker fram

Känslorna är samma som dagen innan julafton, julmusiken går varm i högtalarna. Första advent är något alldeles speciellt. Julpyntet ska fram och jag har en helg med familjen att se fram emot med den första glöggen och pepparkakan (L). Hur ser det ut hemma hos er? Här får ni ett smakprov med vad jag pysslat med idag men det finns lite saker som ska upp men det blir efter helgen.
Fint med ljusslingan på balkongen, ljusstaken och mina favorittomtar!
Liten...
Jag har gjort Whiskeytryfflar idag till mamma som hon får i present ikväll. De blev inte som jag ville för chokladen skar sig när jag hällde i whiskeyn så jag lägger inte upp receptet men herregud så goda! Tappat räkningen på hur många jag stoppat i mig...

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

mysigt ni har de :D

2012-12-02 @ 15:06:38
URL: http://eemma.se/
Postat av: Marie

Tackar tackar :) Kul att höra!

2012-12-04 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0