Födelsedagsfikan

Bakade massa gott till Jonathans kalas och det är kända recept som går att söka på i bloggen som mina kanelbullar och hallongrottor. Gjorde Leila Lindholms sega kolakakor från recept.nu fast utan ingefära, jättegoda! Jag och Jonathan har komponerat ihop dessa fina bakelser också som jag självklart lägger upp recept på! Jätte enkelt och grymt fina samt uppskattade av gästerna! Jonathan var inte den enda som blev uppvaktad jag fick också fina presenter av Urban och Annika. Jag hade ju inget eget kalas när jag fyllde år så de ville uppmärksamma mig lite nu också. Jonathan fick fina whiskeyglas i vår serie, biocheckar och en nyckelring från Georg Jensen. Min present till Jonathan är en överraskning till nästa lördag!!
På kvällen var vi bjudna till Posthotellet av Jonathans mamma och vi hade det mycket trevligt! Vi tog en drink i baren och åt middag med efterrätt. Vi var uppe på översta våningen och spanade in poolen och tittade på utsikten över hela stan! Hela upplevelsen man får på Clarion är riktigt häftig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0