Summerburst, student och sommarlov

Nu är dagen snart slut och jag har haft en underbar dag! Tentan gick bra imorse. Satt i församlingshemmet och skrev så Gud vakade nog över mig ;) Efter skolan var det en jättetrevlig studentmottagning för Mathilda och efter det in till stan på Summerburst. Vi hann bara se Deadmau5 men det gjorde inget för det är han jag
mest längtat efter att se. Det var en grym upplevelse och den fortsätter imorgon! Efter festivalen träffade vi lite vänner över ett glas vin och bara njöt av ledighet (L)


Kommentarer
Postat av: Mary

Hej Marie, du är vinnaren av produktpaktet från Mutti som du deltog i inne på min blogg men tyvärr har du inte angett någon mail i ditt tävlingsbidrag. Maila dina kontaktuppgifter till mig så ska jag se till att Mutti får den och kan skicka paketet till dig! Och grattis, ditt bidrag var fantastiskt! Kram Mary

2012-06-06 @ 21:09:01
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0