Klassåterträff

Nu var det fyra år sedan jag tog studenten och igår var det klassåterträff på Anna och Hampus husbåt. Självklart kom inte alla men ändå de flesta som jag umgås med fortfarande från klassen och många man inte sett på år och dar. Det var en riktigt trevlig kväll som inlededdes med grillning.
Jag och Martina hade gjort vegetariska grillspett som var riktigt goda. Amriic grillade korv med bröd :)

Det ösregnade hela eftermiddagen men tillslut blev det uppehåll och vi satte oss ute.

Hampus, Kordan, Stefan och Anna :)

Glada Martina och Hampus :)

Dans Dans Dans

och mera Dans!

Stefan och Hampus

Vi tog en promenad över till stan där festen fortsatte för många på Park Lane men jag och några andra droppade av innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0